Entegre Politika

Firmamız faaliyet gösterdiği kapsam doğrultusunda, tüm çalışanlar için mutlak öncelik, kaliteli, gıda güvenliğine uygun, müşteri memnuniyeti odaklı, çevreye, iş sağlığı ve güvenliğine zararlı etkisi olmadan bilgi güvenliği çerçevesinde mümkün olan en yüksek standartta hijyenik yemek üretmek ve müşterilerine güvenilir bir hizmet sunmaktır.

Firmamızda ISO 9001, ISO 22000, ISO 14001, ISO 45001, ISO 10002 standartları entegre yönetim sistemi ve ek olarak ISO 27001 standarttı uygulanmaktadır.

KALİTE

  • ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi ve ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi standartlarını içeren Entegre Yönetim Sistemi gerekliliklerini yerine getirmek, sistemleri sürekli olarak iyileştirmek ve geliştirmek,
  • Yasal şartlar ve diğer tüm uygunluk yükümlülüklerini yerine getirmek,
  • Üst yönetimden, en küçük birimimize kadar tüm çalışanlarımıza eğitim vererek ortak sorumluluk bilinci ile Entegre Yönetim Sistemi (EYS) çalışmalarında aktif rol almalarını teşvik etmek,
  • Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini en hızlı ve en iyi şekilde karşılamak, kaliteli ve hijyenik ürün sunmak, müşteri memnuniyetine önem ve öncelik vermek ve müşteri beklentilerinin üzerine çıkmak için çalışmak,
  • Çalışanlarının düzenli ve sürekli eğitimler ile kendilerini geliştirmelerini sağlamak,
  • Türk gıda kodeksine ve uygunluk yükümlülüklerinin yerine getirileceğini ve çözüm ortaklarını da aynı felsefe ile yönetilen şirketler arasından seçmeye özen göstermek,
  • Entegre yönetim sistemi standartlarının sürekliliğini sağlamak için oluşturulan hedef ve planları kesintisiz uygulamak,
  • Müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerin her zaman yüksek standartlarda olması için değişen teknolojileri, iletişim araçlarını ve işletme kaynaklarını etkin bir biçimde kullanmak,

GIDA GÜVENLİĞİ

  • Tanımlanmış ve ölçülebilir kalite kriterlerine uygun, fiziksel, kimyasal ve mikrobiyolojik açıdan herhangi bir bulaşma olmamış, insan sağlığını tehlikeye sokmayan ürünler üretmek ve müşterilerine sunmak,
  • Üretim, depolama ve sunumun tam hijyenik şartlara uygun ortamlarda gerçekleşmesi taahhüdünü sürdürmek,
  • Ürünün satın alınması, depolanması, üretimi ve sunumu zincirinin her aşamasını kontrol altında tutarak, problemleri ortaya çıkmadan önlemek,

ÇEVRE GÜVENLİĞİ

  • Doğal kaynaklarımızı en verimli şekilde kullanmak, oluşan atıkların mümkün olduğunca kaynağında ayrılmasını ve geri dönüşümünü sağlamak,
  • Tüm üretim faaliyetlerimiz ve hizmetlerimiz süresince, ekolojik dengeye zarar vermemek için gerekli her türlü çevresel tedbirleri almak,
  • Hizmetlerimiz süresince doğal kaynak kullanımının ve atık üretiminin azaltılmasını sağlamak,
  • Toprağa, suya ve diğer doğal ortamlara yönelik kirlenmenin önlenmesini sağlamak,
  • Gelecek nesillere yaşanabilir bir çevreyi miras bırakmak,

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ

  • Meslek hastalıkları, bulaşıcı hastalıklar, iş sağlığı ve güvenliği konularındaki tüm riskleri değerlendirerek gerekli koruyucu tedbirler almak,
  • Çalışanlarımızın sağlığını, iş güvenliğini, bugününü ve yarının güvence altına almak için tehlikeleri belirlemek,
  • İş sağlığı ve güvenliği koşullarının iyileştirilmesi için, kontrollerin hiyerarşisini kullanarak tehlikeleri kontrol altında tutmak,
  • Merkez ofis ve tüm işletmelerimizde çalışan personellerimiz dahil olmak üzere her çalışma alanı için risk değerlendirmesi ve acil durum eylem planı oluşturulmasını, temel İSG eğitimlerinin verilmesini sağlamak,
  • İSG faaliyetlerinin etkin olarak uygulanmasını ve sürekli iyileştirmeyi sağlamak adına her işletmemizde Çalışan Temsilcisi seçilmesini/atanmasını sağlamak ve seçilmiş/atanmış personellerle iletişim halinde olmak,

BİLGİ GÜVENLİĞİ

  • Bilgi Güvenliği Standartlarının gerekliliklerini yerine getirmeyi ve ilgili tüm yasal mevzuata uyum sağlamak,
  • Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi’nin yaşatılması için sürekli iyileştirme fırsatlarını değerlendirmek ve çalışmalarını gerçekleştirmek,
  • Bilgi güvenliği farkındalığını artırmak için, teknik ve davranışsal yetkinlikleri geliştirecek şekilde eğitimler gerçekleştirmek,
  • Bilgi varlıklarına yönelik riskleri sistematik olarak yönetmek,
  • Bilgi güvenliğinin ihlaline ilişkin raporlamaların yapılabilmesi ve en kısa sürede aksiyonların alınması amacıyla, gerekli organizasyonel yapı, kaynak ve altyapının oluşturulmasını sağlamak
  • Bilgi varlıklarımızı korumak için, mevcut en iyi uygulamaları baz alarak varlıkları saklanmak, iletilmek, değiştirilmesi, erişilmesi, işlenmesi faaliyetlerini kontrol altına almak, görevler ayrılığı prensibi ile süreç içi kontrollerin kurulmuş olmasını sağlamak,
  • BGYS konularında resmi kurum, kişiler ve ilgili tüm kişilerle yapıcı çalışma içinde olmak,

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ  

  • Müşterilerin beklentilerinin karşılanması ve aşılması hedeflemek,
  • Beklentilerin aşılması için, istatistiksel analizler yaparak müşterinin sesine kulak vermek,
  • Müşteri ile aynı dili konuşmak ve çalışanların her zaman müşteri memnuniyeti odaklı düşünmesi sağlamak,
  • Müşterilerimizi dinlemek için, müşterilerimizin erişimine açık geri bildirim mekanizmaları kurmak ve müşterilerin öneri ve şikâyetleri ile ilgili analizler yaparak, her müşteriye en kısa sürede dönüş yapmak,
  • Müşteri ilişkilerini adil, eşit ve tarafsız bir şekilde değerlendirmeyi taahhüt etmektir.